Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Spectacle
Joined:
May 25, 2006
Parrots:
6,557
Kodex Kool Kredits:
735
Positive ratings received:
71
Neutral ratings received:
159
Negative ratings received:
64

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 4 20
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 115 315
hopw roewur ne 61 330
Brofist 7,503 3,258
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 3 9
nice 9 10
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 2 4
Funny 1,006 887
not sure if serious 0 0
rolleyes 1 1
Agree 715 466
Disagree 60 47
incline 109 147
decline 32 97
Edgy 14 123
meh 16 13
FAKE NEWS 4 36
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 44
Whatever shit you posted didn't load 3 30
Yes 51 116
No 11 4
STOP! posting 0 3
Rage 15 43
:( 1 1
Despair 71 55
Thanks! 14 11
Prestigious 83 186
Salute 152 112
Makes you think... 3 4
Interesting 20 22
Informative 161 258
[citation needed] 27 112
Friendly 49 147
Bro, do you even lift? 3 2
When words are not enough 0 36
Useful 1 1
Fabulously Optimistic 99 201
Creative 32 155
butthurt 28 78
Racist 64 218
Absolutely Haram 0 8
Deus Vult 2 41
"It was Aliens" 19 228
sheeple 0 238
cuck 9 48
it is a mystery 85 147
Old 21 155
M'lady 1 20
Bad Spelling 7 82
WTF am I reading 21 25
Nuke it from orbit 1 0
retadred 52 109
Shit 32 21
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 4
Equip the Ring 1 3
Excited! 59 99
(autism) 0 5
Doggy 38 211
Kitty 1 9
what? 0 29
Hoo 1 15
popamole 1 15
Balanced 20 250
PIRACY IS WRONG 1 3
:M 59 295
M: 0 0
    1. Mustawd
    2. Irenaeus
      Irenaeus
      Old? The Putin-Trump pic says 2020. You could make a cool game about that IMHO.
      1. Spectacle
        Spectacle
        I rated it old because it represents a view of the Trump-Putin relationship that is now sadly out of date :decline:
        May 27, 2017
      2. Irenaeus
        Irenaeus
        It was always fantasy.
        May 27, 2017
    3. tyrannosaurus rex
      tyrannosaurus rex
      Butthurt paradox fanboy? What caused the collapse of your rectal cavity? Tell me everything son
    4. DarkUnderlord
      DarkUnderlord
      Contact me to receive your Wasteland #1 GOG or Steam key! Or let me know if you don't want it.
      1. shiteatingnippledick brofisted this.
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)