Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Rivmusique
Last Activity:
Oct 18, 2017 at 3:34 AM
Joined:
Mar 14, 2011
Parrots:
3,078
Kodex Kool Kredits:
569
Positive ratings received:
38
Neutral ratings received:
161
Negative ratings received:
50

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 52 24
hopw roewur ne 78 0
Brofist 2,845 28,535
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 3 0
nice 7 0
Dislike 1 0
Up Yours 2 0
Funny 725 3
rolleyes 1 0
Agree 280 1
Disagree 35 2
incline 53 0
decline 43 0
Edgy 6 0
meh 44 0
FAKE NEWS 36 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 10 0
Yes 7 0
No 10 0
Rage 31 1
Despair 49 0
Thanks! 40 0
Prestigious 15 0
Salute 46 0
Interesting 15 0
Informative 87 0
[citation needed] 25 0
Friendly 44 0
When words are not enough 2 0
Tool 1 0
Fabulously Optimistic 72 0
Creative 26 1
butthurt 58 0
Racist 49 0
Deus Vult 8 0
"It was Aliens" 21 0
sheeple 9 0
cuck 65 0
it is a mystery 38 0
Old 11 0
M'lady 6 0
Bad Spelling 6 0
WTF am I reading 58 0
Nuke it from orbit 7 0
retadred 106 0
Shit 197 1
Slurp this person's delicious asshole 9 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 18 0
Doggy 16 0
Kitty 0 0
Balanced 22 0
covfefe 2 0
Yuge! 5 0
Best Deal! 25 0
WTF!? 15 0
Love! 1 0
Build the Wall! 20 0
Win! 2 0
Yes! 12 0
Disgusting! 31 0
You're Fired! 18 0
:M 38 6
M: 0 0
Location:
Kangarooland
Occupation:
Nada

Rivmusique

Arcane, from Kangarooland

Rivmusique was last seen:
Viewing thread Star Wars Episode VIII, Oct 18, 2017 at 3:34 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)