Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Konjad
Last Activity:
Aug 17, 2018 at 9:15 PM
Joined:
Nov 3, 2007
Parrots:
13,956
Kodex Kool Kredits:
998
Positive ratings received:
141
Neutral ratings received:
396
Negative ratings received:
167

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 54 9
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 250 113
hopw roewur ne 342 128
Brofist 17,508 12,577
Goldfist 3 0
gimme dem dolla bills 10 4
nice 43 19
thumbs down 2 1
Up Yours 4 0
Cheers!! 9 4
Funny 1,805 2,233
not sure if serious 2 5
rolleyes 13 4
Agree 833 1,594
Disagree 200 208
incline 169 378
decline 102 170
Edgy 103 49
meh 39 9
FAKE NEWS 17 34
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 94 25
Whatever shit you posted didn't load 20 7
Yes 69 4
No 25 3
STOP! posting 4 2
Rage 78 86
:( 2 3
Despair 253 361
Thanks! 71 22
Prestigious 150 74
Salute 244 360
Makes you think... 14 8
Interesting 35 3
Informative 312 430
[citation needed] 130 92
Friendly 447 438
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 7 11
Bro, do you even lift? 1 1
When words are not enough 9 14
Useful 2 1
Fabulously Optimistic 187 168
Creative 117 61
butthurt 209 325
Racist 161 462
Absolutely Haram 6 6
Deus Vult 28 6
"It was Aliens" 50 16
sheeple 19 2
cuck 61 64
it is a mystery 106 521
Old 88 63
M'lady 39 34
Bad Spelling 54 41
WTF am I reading 143 205
Nuke it from orbit 6 4
retadred 196 238
Shit 267 426
quality shit 0 1
Slurp this person's delicious asshole 3 1
Heresy 14 2
Equip the Ring 2 2
Excited! 132 83
(autism) 4 6
Doggy 130 104
Kitty 10 8
what? 2 0
Hoo 1 3
popamole 0 2
Balanced 47 124
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 8 0
Yuge! 14 0
Best Deal! 20 1
WTF!? 13 0
Love! 4 0
Build the Wall! 25 0
Win! 3 0
Yes! 20 0
Disgusting! 31 0
You're Fired! 25 0
:M 116 48
M: 6 0
Birthday:
Aug 17, 2016 (Age: 2)
Home Page:
Location:
wastes of potatoland
Occupation:
spreading friendship and love

Konjad

High on potatoes, 2, from wastes of potatoland

Konjad was last seen:
Aug 17, 2018 at 9:15 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)