Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Gragt
Last Activity:
Feb 24, 2018 at 6:21 AM
Joined:
Nov 1, 2007
Parrots:
1,864,711
Kodex Kool Kredits:
1,865,369
Positive ratings received:
24
Neutral ratings received:
41
Negative ratings received:
27

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 27 4
hopw roewur ne 28 98
Brofist 7,006 2,678
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 5 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 1 0
Funny 204 43
rolleyes 1 0
Agree 165 12
Disagree 13 0
incline 13 0
decline 6 11
Edgy 5 3
meh 1 2
FAKE NEWS 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 1
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 7 1
No 1 0
STOP! posting 0 0
Rage 5 2
:( 0 0
Despair 20 2
Thanks! 43 3
Prestigious 27 1
Salute 24 14
Makes you think... 1 0
Interesting 4 2
Informative 65 2
[citation needed] 25 0
Friendly 44 17
When words are not enough 0 0
Tool 1 0
Fabulously Optimistic 27 29
Creative 16 0
butthurt 12 385
Racist 27 146
Deus Vult 6 0
"It was Aliens" 7 0
sheeple 2 2
cuck 2 63
it is a mystery 17 0
Old 6 4
M'lady 9 0
Bad Spelling 7 1
WTF am I reading 30 1
Nuke it from orbit 1 0
retadred 32 33
Shit 29 1,348
Slurp this person's delicious asshole 3 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 23 4
Doggy 13 3
Kitty 2 0
Balanced 3 0
covfefe 4 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 3 0
WTF!? 3 0
Love! 1 0
Build the Wall! 0 0
Win! 1 0
Yes! 2 0
Disgusting! 6 0
You're Fired! 3 0
:M 22 30
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Apr 6, 1981 (Age: 36)
Location:
Dans Ton Cul

Gragt

Arcane, Mudcrab, 36, from Dans Ton Cul

Drinking with the living dead May 20, 2013

Gragt was last seen:
Feb 24, 2018 at 6:21 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)