Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
DarkUnderlord
Last Activity:
Jul 22, 2018 at 12:48 AM
Joined:
Jun 18, 2002
Parrots:
24,157
Kodex Kool Kredits:
3,641
Positive ratings received:
652
Neutral ratings received:
1,302
Negative ratings received:
256

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 93 29
'k 6 220
Acknowledge this user's Agenda 441 115
hopw roewur ne 114 33
Brofist 28,702 4,362
Goldfist 11 171
gimme dem dolla bills 60 58
nice 127 85
thumbs down 6 8
Up Yours 6 36
Cheers!! 35 11
Funny 3,112 902
not sure if serious 15 28
rolleyes 6 7
Agree 1,218 1,150
Disagree 149 29
incline 498 42
decline 138 59
Edgy 29 15
meh 70 122
FAKE NEWS 45 25
I found this text to be too long and as such I didn't read it 30 38
Whatever shit you posted didn't load 14 50
Yes 322 331
No 32 153
STOP! posting 9 33
Rage 153 12
:( 18 5
Despair 323 44
Thanks! 196 28
Prestigious 214 42
Salute 740 45
Makes you think... 92 52
Interesting 104 83
Informative 645 69
[citation needed] 153 63
Friendly 247 20
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 10 4
Bro, do you even lift? 10 16
When words are not enough 29 1
Useful 9 4
Fabulously Optimistic 267 148
Creative 101 60
butthurt 103 54
Racist 241 109
Absolutely Haram 3 6
Deus Vult 48 28
"It was Aliens" 78 23
sheeple 63 6
cuck 74 68
it is a mystery 311 161
Old 69 68
M'lady 20 33
Bad Spelling 71 83
WTF am I reading 79 98
Nuke it from orbit 15 205
retadred 124 50
Shit 104 45
quality shit 2 3
Slurp this person's delicious asshole 19 23
Heresy 23 15
Equip the Ring 19 15
Excited! 171 32
(autism) 9 18
Doggy 911 54
Kitty 28 23
what? 18 44
Hoo 32 13
popamole 3 4
Balanced 143 4
PIRACY IS WRONG 23 3
covfefe 58 32
Yuge! 53 23
Best Deal! 115 10
WTF!? 10 2
Love! 10 6
Build the Wall! 89 46
Win! 17 10
Yes! 91 35
Disgusting! 15 17
You're Fired! 14 35
:M 394 40
M: 27 0
Home Page:
Location:
Look into the Codex and the Codex looks into you
Occupation:
Perpetrator of Crimes against Robots

DarkUnderlord

Bringing that old Raptor magic., from Look into the Codex and the Codex looks into you

Hi there. May 1, 2018

DarkUnderlord was last seen:
Jul 22, 2018 at 12:48 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)