Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice

X-COM XCOM 2 + War of the Chosen Expansion Thread

Discussion in 'Tactical Gaming' started by Morgoth, May 26, 2015.

  1. Whiskeyjack Novice

    Whiskeyjack
    Joined:
    Jul 8, 2018
    Parrots:
    30
    Click here and disable ads!
    Why the fuck is a six year old game getting a retrospective?
     
    ^ Top  
  2. CthuluIsSpy Arcane

    CthuluIsSpy
    Joined:
    Dec 26, 2014
    Parrots:
    3,220
    Location:
    On the internet, writing shit posts.
    Because people nowadays have short attention spans, and anything older than a year is considered old or outdated.
     
    ^ Top  
  3. Mazisky Arbiter

    Mazisky
    Joined:
    Mar 8, 2015
    Parrots:
    1,162
    Location:
    Rome, IT
    The next expansion called "TLE" will be announced this 9th october.

    I know for sure (well, at 95%), that it's an expansion and not a DLC, since they are working on it for more than 1 year, it should be WOTC size.
     
    ^ Top  
  4. CthuluIsSpy Arcane

    CthuluIsSpy
    Joined:
    Dec 26, 2014
    Parrots:
    3,220
    Location:
    On the internet, writing shit posts.
    Another add on? Gotta keep milking the same game then I guess.
    What does TLE mean though?
     
    ^ Top  
  5. Mazisky Arbiter

    Mazisky
    Joined:
    Mar 8, 2015
    Parrots:
    1,162
    Location:
    Rome, IT
    It's the name they use internally for this upcoming dlc, it may be "the last expansion" or the real acronym of the DLC, like "the last elder" or smt.
     
    • WTF am I reading WTF am I reading x 1
    ^ Top  
  6. Cyberarmy Arcane Patron

    Cyberarmy
    Joined:
    Feb 7, 2013
    Parrots:
    5,043
    Location:
    Smyrna - Scalanouva
    Divinity: Original Sin 2
  7. anus_pounder Arcane

    anus_pounder
    Joined:
    Mar 20, 2010
    Parrots:
    5,958
    Location:
    Yiffing in Hell
    Wait. Really? Damn. I really hope you aren't bullshitting.
     
    ^ Top  
  8. ArchAngel Magister

    ArchAngel
    Joined:
    Mar 16, 2015
    Parrots:
    9,322
    Does it matter, it is going to be shit like the last one. And worse, it might require last one to work so you will need to have those Lost and Chosen shit in the game.
     
    ^ Top  

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)