Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Valky
Last Activity:
May 27, 2017 at 1:43 AM
Joined:
Aug 22, 2016
Parrots:
408
Kodex Kool Kredits:
48
Positive ratings received:
13
Neutral ratings received:
47
Negative ratings received:
13

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 26 0
hopw roewur ne 13 0
Brofist 189 0
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 3 0
nice 4 0
Dislike 1 0
Up Yours 1 0
Funny 299 0
rolleyes 4 0
Agree 277 0
Disagree 31 0
incline 29 0
decline 15 0
Edgy 24 0
meh 8 0
FAKE NEWS 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 0
Yes 3 0
No 5 0
Rage 11 0
Despair 31 0
Thanks! 7 0
Prestigious 36 0
Salute 21 0
Interesting 4 0
Informative 26 0
[citation needed] 28 0
Friendly 22 0
When words are not enough 3 0
Tool 1 0
Fabulously Optimistic 14 0
Creative 16 0
butthurt 4 0
Racist 12 0
Deus Vult 1 0
"It was Aliens" 4 0
sheeple 1 0
cuck 0 0
it is a mystery 37 0
Old 21 0
M'lady 8 0
Bad Spelling 11 0
WTF am I reading 6 0
Nuke it from orbit 1 0
retadred 34 0
Shit 18 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 3 0
Excited! 20 0
Doggy 7 0
Kitty 1 0
Balanced 7 0
Smug 3 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 5 0
WTF!? 1 0
Love! 1 0
Build the Wall! 2 0
Win! 2 0
Yes! 5 0
Disgusting! 2 0
You're Fired! 4 0
:M 12 0
M: 1 0

Stalkers 1

Gender:
Mudcrab
Location:
Alcatraz

Valky

Learned, Mudcrab, from Alcatraz

90 hours and now I just have to kill these fucking demons to get to the fire titan May 17, 2017

Valky was last seen:
May 27, 2017 at 1:43 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)