Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Valky
Last Activity:
Apr 21, 2018 at 6:21 AM
Joined:
Aug 22, 2016
Parrots:
1,090
Kodex Kool Kredits:
131
Positive ratings received:
42
Neutral ratings received:
209
Negative ratings received:
57

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 1 0
'k 3 0
Acknowledge this user's Agenda 58 0
hopw roewur ne 46 0
Brofist 502 0
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 7 0
nice 20 0
thumbs down 3 0
Up Yours 9 0
Cheers!! 3 0
Funny 793 0
rolleyes 6 0
Agree 751 0
Disagree 82 0
incline 183 0
decline 63 0
Edgy 78 0
meh 14 0
FAKE NEWS 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 52 0
No 16 0
STOP! posting 4 0
Rage 27 0
:( 1 0
Despair 94 0
Thanks! 20 0
Prestigious 93 0
Salute 100 0
Makes you think... 8 0
Interesting 11 0
Informative 75 0
[citation needed] 73 0
Friendly 62 0
When words are not enough 22 0
Tool 3 0
Fabulously Optimistic 66 0
Creative 43 0
butthurt 43 0
Racist 50 0
Deus Vult 1 0
"It was Aliens" 4 0
sheeple 3 0
cuck 2 0
it is a mystery 132 0
Old 36 0
M'lady 10 0
Bad Spelling 17 0
WTF am I reading 30 0
Nuke it from orbit 5 0
retadred 138 0
Shit 62 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 12 0
Equip the Ring 5 0
Excited! 53 0
(autism) 8 0
Doggy 19 0
Kitty 1 0
what? 1 0
Hoo 2 0
popamole 3 0
Balanced 23 0
covfefe 11 0
Yuge! 3 0
Best Deal! 14 0
WTF!? 1 0
Love! 1 0
Build the Wall! 7 0
Win! 5 0
Yes! 20 0
Disgusting! 6 0
You're Fired! 7 0
:M 29 0
M: 4 0

Stalking 1

Stalkers 2

Gender:
Mudcrab
Location:
Alcatraz

Valky

Liturgist, Mudcrab, from Alcatraz

I can't commit suicide until I have played Grimoire. Mar 21, 2018

Valky was last seen:
Apr 21, 2018 at 6:21 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)