Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
The Wall
Last Activity:
Sep 20, 2018 at 7:56 PM
Joined:
Jul 19, 2017
Parrots:
319
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
18
Neutral ratings received:
87
Negative ratings received:
17

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 10 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 14 5
hopw roewur ne 22 8
Brofist 175 85
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 4 0
nice 9 0
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 5 0
Funny 284 59
not sure if serious 2 0
rolleyes 2 0
Agree 57 43
Disagree 6 2
incline 44 7
decline 8 8
Edgy 17 3
meh 3 0
FAKE NEWS 5 3
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 2
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 27 22
No 2 0
STOP! posting 0 0
Rage 1 1
:( 0 0
Despair 19 5
Thanks! 3 1
Prestigious 13 14
Salute 17 10
Makes you think... 3 0
Interesting 1 0
Informative 22 27
[citation needed] 8 5
Friendly 11 13
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 3 0
Bro, do you even lift? 2 0
When words are not enough 5 18
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 14 5
Creative 21 0
butthurt 13 3
Racist 17 2
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 17 0
"It was Aliens" 12 3
sheeple 3 8
cuck 1 15
it is a mystery 8 14
Old 14 2
M'lady 0 0
Bad Spelling 10 0
WTF am I reading 36 3
Nuke it from orbit 0 0
retadred 66 20
Shit 37 14
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 19 14
(autism) 0 0
Doggy 5 9
Kitty 4 0
what? 1 0
Hoo 1 0
popamole 0 0
Balanced 20 26
PIRACY IS WRONG 1 0
covfefe 1 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 1 0
Love! 0 0
Build the Wall! 12 0
Win! 1 0
Yes! 5 0
Disgusting! 1 0
You're Fired! 0 0
:M 12 9
M: 1 0
Birthday:
July 5

The Wall

Learned

The Wall was last seen:
Viewing forum General RPG Discussion, Sep 20, 2018 at 7:56 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)