Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
The Decline
Last Activity:
Oct 18, 2017 at 12:07 PM
Joined:
Aug 24, 2009
Parrots:
1,669
Kodex Kool Kredits:
3,220
Positive ratings received:
49
Neutral ratings received:
137
Negative ratings received:
32

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 95 11
hopw roewur ne 99 106
Brofist 2,468 2,710
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 14 0
Dislike 0 0
Up Yours 0 0
Funny 1,089 1,138
rolleyes 0 0
Agree 658 120
Disagree 18 21
incline 91 98
decline 32 18
Edgy 5 9
meh 7 12
FAKE NEWS 2 2
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Yes 9 1
No 0 1
Rage 19 33
Despair 43 13
Thanks! 11 1
Prestigious 90 25
Salute 74 167
Interesting 19 1
Informative 118 8
[citation needed] 9 24
Friendly 34 3
When words are not enough 0 0
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 55 19
Creative 47 2
butthurt 14 67
Racist 32 3
Deus Vult 2 2
"It was Aliens" 10 0
sheeple 0 1
cuck 4 5
it is a mystery 61 0
Old 7 8
M'lady 2 0
Bad Spelling 6 3
WTF am I reading 21 10
Nuke it from orbit 1 0
retadred 8 22
Shit 15 11
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 41 69
Doggy 22 6
Kitty 2 0
Balanced 11 0
covfefe 6 5
Yuge! 8 0
Best Deal! 32 0
WTF!? 0 0
Love! 1 2
Build the Wall! 13 4
Win! 1 0
Yes! 27 13
Disgusting! 22 12
You're Fired! 2 4
:M 45 39
M: 4 0

Stalkers 1

Location:
Everywhere
Occupation:
Creeping in when you least expect it...

The Decline

Arcane, from Everywhere

The Decline was last seen:
Viewing thread Hollyweird's gonna Hollyweird: Harvey Weinstein revealed to be massive lifelong perv, Oct 18, 2017 at 12:07 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)