Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
The Decline
Last Activity:
Jun 23, 2018 at 5:05 AM
Joined:
Aug 24, 2009
Parrots:
2,063
Kodex Kool Kredits:
3,220
Positive ratings received:
68
Neutral ratings received:
375
Negative ratings received:
66

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 111 12
hopw roewur ne 138 150
Brofist 2,600 2,814
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 36 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 1 0
Funny 1,785 2,568
not sure if serious 1 0
rolleyes 0 0
Agree 896 190
Disagree 28 44
incline 189 192
decline 54 29
Edgy 7 15
meh 9 12
FAKE NEWS 5 13
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 1
Whatever shit you posted didn't load 3 6
Yes 106 16
No 6 1
STOP! posting 3 0
Rage 28 59
:( 3 0
Despair 90 24
Thanks! 19 1
Prestigious 155 38
Salute 105 230
Makes you think... 15 0
Interesting 25 1
Informative 164 12
[citation needed] 18 54
Friendly 79 13
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 0 0
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 68 21
Creative 71 3
butthurt 16 80
Racist 63 4
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 14 3
"It was Aliens" 28 0
sheeple 4 1
cuck 8 26
it is a mystery 97 2
Old 19 12
M'lady 4 0
Bad Spelling 12 6
WTF am I reading 31 24
Nuke it from orbit 5 0
retadred 16 59
Shit 22 18
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 79 91
(autism) 0 0
Doggy 30 7
Kitty 12 0
what? 0 0
Hoo 2 0
popamole 0 0
Balanced 23 0
PIRACY IS WRONG 4 0
:M 54 44
M: 5 0

Stalkers 1

Location:
Everywhere
Occupation:
Creeping in when you least expect it...

The Decline

Arcane, from Everywhere

The Decline was last seen:
Jun 23, 2018 at 5:05 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)