Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Spooky Skellington
Joined:
Aug 31, 2008
Parrots:
10,152
Kodex Kool Kredits:
919
Positive ratings received:
15
Neutral ratings received:
12
Negative ratings received:
46

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 3 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 71 24
hopw roewur ne 18 8
Brofist 10,814 7,413
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 1 0
Dislike 1 0
Up Yours 1 0
Funny 131 165
rolleyes 0 0
Agree 44 61
Disagree 19 2
incline 18 2
decline 0 2
Edgy 1 0
meh 3 0
FAKE NEWS 1 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 2
Yes 2 0
No 0 0
Rage 0 2
Despair 4 1
Thanks! 9 5
Prestigious 3 1
Salute 49 12
Interesting 1 2
Informative 30 9
[citation needed] 9 2
Friendly 27 5
When words are not enough 0 0
Tool 1 0
Fabulously Optimistic 75 4
Creative 8 4
butthurt 254 13
Racist 45 6
Deus Vult 0 1
"It was Aliens" 1 0
sheeple 2 0
cuck 6 1
it is a mystery 3 0
Old 5 0
M'lady 3 0
Bad Spelling 19 1
WTF am I reading 1 0
Nuke it from orbit 1 0
retadred 190 29
Shit 8 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 7 1
Doggy 1 1
Kitty 0 0
Balanced 1 1
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 1 0
Love! 1 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 1 0
:M 15 5
M: 0 0
Gender:
Mudcrab

Spooky Skellington

Arcane, Mudcrab

Crispy do you agree with me that Mayweather is going to destroy Mcgregor easily? Jul 21, 2017


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)