Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Shilandra
Last Activity:
Sep 23, 2018 at 3:32 AM
Joined:
Sep 22, 2016
Parrots:
139
Kodex Kool Kredits:
57
Positive ratings received:
6
Neutral ratings received:
18
Negative ratings received:
1

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 4 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 10 0
hopw roewur ne 7 0
Brofist 29 20
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 0 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 1 0
Funny 29 11
not sure if serious 0 0
rolleyes 0 0
Agree 82 16
Disagree 10 0
incline 6 5
decline 5 3
Edgy 0 0
meh 1 0
FAKE NEWS 0 0
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 7 3
No 0 0
STOP! posting 0 0
Rage 1 1
:( 1 0
Despair 8 7
Thanks! 1 2
Prestigious 1 1
Salute 10 0
Makes you think... 1 0
Interesting 5 0
Informative 16 10
[citation needed] 0 0
Friendly 2 2
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 5 0
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 8 1
Creative 3 0
butthurt 1 0
Racist 1 0
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 4 0
"It was Aliens" 0 0
sheeple 0 0
cuck 2 0
it is a mystery 9 3
Old 3 0
M'lady 2 0
Bad Spelling 9 0
WTF am I reading 21 1
Nuke it from orbit 0 0
retadred 15 0
Shit 1 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 4 0
Excited! 4 0
(autism) 0 0
Doggy 6 0
Kitty 0 0
what? 1 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 4 1
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 2 0
Disgusting! 2 0
You're Fired! 2 0
:M 5 2
M: 0 0

Stalkers 1

Gender:
Womyns
Location:
The Hive

Shilandra

Learned, Womyns, from The Hive

Shilandra was last seen:
Sep 23, 2018 at 3:32 AM
    1. Kyl Von Kull
      Kyl Von Kull
      Shilandra, babycakes, you need to get some sleep. Normally your posts are pretty cogent but now it sounds like you’re beyond exhausted and possibly in great pain. Get back to your house in the hive and get a good eight to ten hours. If you can’t pass out, take something like NyQuil or Tylenol PM or Robitussin DM. Or if you have Xanax/Valium/Klonapin on hand, that’ll do the trick.
      1. Lithium Flower
        Lithium Flower
        You can also substitute the benzos with some anime.
        Jun 15, 2018
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Womyns
    Location:
    The Hive

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)