Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Raghar
Joined:
Jul 16, 2009
Parrots:
9,333
Kodex Kool Kredits:
294
Positive ratings received:
17
Neutral ratings received:
140
Negative ratings received:
41

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 4 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 49 0
hopw roewur ne 41 2
Brofist 3,276 372
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 7 0
Dislike 0 0
Up Yours 0 0
Funny 439 25
rolleyes 6 0
Agree 232 2
Disagree 67 0
incline 50 0
decline 16 2
Edgy 6 0
meh 21 0
FAKE NEWS 10 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 0
Yes 25 0
No 8 0
Rage 24 1
Despair 38 4
Thanks! 34 2
Prestigious 22 1
Salute 37 1
Interesting 15 0
Informative 187 2
[citation needed] 41 1
Friendly 15 4
When words are not enough 0 0
Tool 1 0
Fabulously Optimistic 37 1
Creative 18 2
butthurt 21 5
Racist 41 1
Deus Vult 1 0
"It was Aliens" 28 0
sheeple 4 2
cuck 4 0
it is a mystery 78 1
Old 11 0
M'lady 1 0
Bad Spelling 21 1
WTF am I reading 49 0
Nuke it from orbit 6 0
retadred 129 0
Shit 37 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 28 0
Doggy 10 1
Kitty 0 0
Balanced 13 0
covfefe 2 0
Yuge! 3 0
Best Deal! 4 0
WTF!? 11 0
Love! 1 0
Build the Wall! 19 0
Win! 2 0
Yes! 31 0
Disgusting! 12 0
You're Fired! 7 0
:M 17 0
M: 0 0

Raghar

Arcane

It allows faster computation in floating point. Basically CPUs can be simpler and faster. Mar 27, 2013


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)