Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Pretty
Last Activity:
Aug 17, 2018 at 4:40 PM
Joined:
Nov 15, 2010
Parrots:
1,620
Kodex Kool Kredits:
134
Positive ratings received:
77
Neutral ratings received:
423
Negative ratings received:
72

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 13 32
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 98 16
hopw roewur ne 145 26
Brofist 490 345
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 14 14
nice 28 51
thumbs down 6 1
Up Yours 9 2
Cheers!! 4 0
Funny 855 172
not sure if serious 5 3
rolleyes 18 7
Agree 607 138
Disagree 144 50
incline 184 248
decline 103 105
Edgy 39 26
meh 26 5
FAKE NEWS 13 40
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 4 1
Whatever shit you posted didn't load 7 4
Yes 140 97
No 24 7
STOP! posting 16 7
Rage 29 137
:( 1 1
Despair 84 149
Thanks! 44 37
Prestigious 111 81
Salute 75 46
Makes you think... 12 41
Interesting 30 18
Informative 197 63
[citation needed] 110 56
Friendly 102 23
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 6 9
Bro, do you even lift? 0 3
When words are not enough 12 14
Useful 1 1
Fabulously Optimistic 103 16
Creative 38 20
butthurt 54 42
Racist 50 114
Absolutely Haram 8 0
Deus Vult 7 1
"It was Aliens" 32 39
sheeple 11 10
cuck 71 15
it is a mystery 147 32
Old 23 17
M'lady 12 8
Bad Spelling 63 2
WTF am I reading 115 62
Nuke it from orbit 9 0
retadred 238 44
Shit 125 20
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 6 0
Equip the Ring 2 2
Excited! 87 141
(autism) 2 6
Doggy 41 30
Kitty 8 1
what? 6 3
Hoo 2 0
popamole 3 4
Balanced 48 16
PIRACY IS WRONG 0 2
covfefe 7 0
Yuge! 5 0
Best Deal! 10 0
WTF!? 20 0
Love! 1 0
Build the Wall! 31 0
Win! 3 0
Yes! 26 0
Disgusting! 15 0
You're Fired! 11 0
:M 59 2
M: 2 0

Pretty

Liturgist, from Pretty good.

Needs investigation, the one forbidden game on roguelikes discord server -> http://helmet.kafuka.org/noxico/ Jul 4, 2018

Pretty was last seen:
Viewing forum list, Aug 17, 2018 at 4:40 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)