Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
pippin
Joined:
Aug 27, 2014
Parrots:
10,702
Kodex Kool Kredits:
1,146
Positive ratings received:
184
Neutral ratings received:
262
Negative ratings received:
114

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 13
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 291 65
hopw roewur ne 356 65
Brofist 14,067 4,908
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 5 0
nice 28 0
Dislike 1 0
Up Yours 2 0
Funny 2,791 443
rolleyes 4 0
Agree 2,297 913
Disagree 264 111
incline 174 240
decline 112 43
Edgy 28 28
meh 69 19
FAKE NEWS 8 15
I found this text to be too long and as such I didn't read it 6 6
Yes 14 0
No 7 5
Rage 157 17
Despair 327 67
Thanks! 72 28
Prestigious 278 66
Salute 399 51
Interesting 128 9
Informative 533 99
[citation needed] 136 48
Friendly 320 73
When words are not enough 6 11
Tool 1 0
Fabulously Optimistic 261 74
Creative 112 24
butthurt 45 87
Racist 113 59
Deus Vult 23 3
"It was Aliens" 56 30
sheeple 7 8
cuck 25 28
it is a mystery 138 17
Old 108 34
M'lady 9 13
Bad Spelling 72 10
WTF am I reading 69 5
Nuke it from orbit 13 0
retadred 77 14
Shit 53 53
Slurp this person's delicious asshole 4 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 1 3
Excited! 322 124
Doggy 88 28
Kitty 5 0
Balanced 29 10
Smug 14 0
Yuge! 21 0
Best Deal! 37 0
WTF!? 9 0
Love! 11 0
Build the Wall! 18 0
Win! 1 0
Yes! 34 0
Disgusting! 43 0
You're Fired! 9 0
:M 184 22
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Location:
Nu-Earth

pippin

GOD MOD ENABLED, Mudcrab, from Nu-Earth

https://www.youtube.com/watch?v=8Q94pOU2eQ8 May 24, 2017 at 3:09 AM


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)