Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Orobis
Last Activity:
Dec 12, 2017 at 12:45 AM
Joined:
Aug 8, 2015
Parrots:
927
Kodex Kool Kredits:
2,967
Positive ratings received:
21
Neutral ratings received:
243
Negative ratings received:
36

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 3 22
Participation Award 0 42
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 38 418
hopw roewur ne 33 396
Brofist 1,996 6,058
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 6 0
Dislike 0 1
Up Yours 0 0
Cheers!! 0 0
Funny 1,383 6,103
rolleyes 1 0
Agree 384 3,239
Disagree 37 184
incline 15 670
decline 11 65
Edgy 7 36
meh 15 60
FAKE NEWS 1 36
I found this text to be too long and as such I didn't read it 8 77
Yes 9 0
No 1 5
STOP! posting 0 0
Rage 41 145
:( 0 0
Despair 35 208
Thanks! 14 68
Prestigious 25 318
Salute 227 848
Makes you think... 0 0
Interesting 13 232
Informative 66 830
[citation needed] 18 155
Friendly 54 310
When words are not enough 1 8
Tool 0 1
Fabulously Optimistic 64 182
Creative 33 135
butthurt 26 234
Racist 36 127
Deus Vult 18 65
"It was Aliens" 23 20
sheeple 2 21
cuck 47 58
it is a mystery 34 79
Old 39 72
M'lady 2 14
Bad Spelling 7 24
WTF am I reading 5 110
Nuke it from orbit 0 2
retadred 33 283
Shit 29 366
Slurp this person's delicious asshole 0 1
Heresy 0 3
Equip the Ring 0 11
Excited! 84 99
Doggy 14 61
Kitty 0 0
Balanced 3 20
covfefe 23 146
Yuge! 15 124
Best Deal! 15 101
WTF!? 4 117
Love! 3 21
Build the Wall! 76 350
Win! 10 88
Yes! 48 180
Disgusting! 28 334
You're Fired! 4 234
:M 18 64
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Nov 30, 1984 (Age: 33)
Home Page:
Occupation:
Women's shoe salesman

Orobis

Arcane, Mudcrab, 33

"If you let your wife sleep with another man, you win." - Justin Trudeau Dec 3, 2017

Orobis was last seen:
Viewing thread, Dec 12, 2017 at 12:45 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)