Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Nekot-The-Brave
Last Activity:
Aug 17, 2017 at 8:53 AM
Joined:
Jul 26, 2015
Parrots:
1,054
Kodex Kool Kredits:
581
Positive ratings received:
21
Neutral ratings received:
43
Negative ratings received:
12

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 35
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 12 186
hopw roewur ne 25 47
Brofist 1,242 3,830
Goldfist 0 18
gimme dem dolla bills 0 0
nice 4 0
Dislike 0 0
Up Yours 0 0
Funny 101 706
rolleyes 1 0
Agree 275 800
Disagree 16 91
incline 53 186
decline 17 25
Edgy 2 45
meh 1 15
FAKE NEWS 0 6
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 2
Yes 15 0
No 2 0
Rage 3 1
Despair 21 71
Thanks! 34 74
Prestigious 54 80
Salute 72 188
Interesting 14 20
Informative 42 233
[citation needed] 4 87
Friendly 45 118
When words are not enough 11 5
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 33 88
Creative 36 40
butthurt 1 40
Racist 12 36
Deus Vult 0 3
"It was Aliens" 5 9
sheeple 1 8
cuck 3 12
it is a mystery 19 51
Old 16 42
M'lady 1 4
Bad Spelling 4 33
WTF am I reading 6 12
Nuke it from orbit 1 0
retadred 15 32
Shit 10 74
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 2 0
Excited! 41 531
Doggy 8 24
Kitty 2 0
Balanced 3 11
covfefe 1 0
Yuge! 3 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 3 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 6 0
Disgusting! 3 0
You're Fired! 0 0
:M 19 98
M: 2 0
Birthday:
December 30

Nekot-The-Brave

Arcane

Ad-free for another 28,136 days until 13th August 2094 Aug 1, 2017

Nekot-The-Brave was last seen:
Aug 17, 2017 at 8:53 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)