Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Morality Games
Last Activity:
Jul 20, 2017 at 4:48 PM
Joined:
Sep 7, 2013
Parrots:
3,464
Kodex Kool Kredits:
361
Positive ratings received:
31
Neutral ratings received:
72
Negative ratings received:
14

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 93 1
hopw roewur ne 40 4
Brofist 2,120 425
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 4 0
Dislike 0 0
Up Yours 2 0
Funny 272 32
rolleyes 4 0
Agree 685 43
Disagree 99 2
incline 28 3
decline 27 1
Edgy 4 3
meh 22 2
FAKE NEWS 34 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 14 0
Yes 1 0
No 1 0
Rage 11 0
Despair 40 1
Thanks! 18 1
Prestigious 24 4
Salute 55 17
Interesting 27 0
Informative 151 14
[citation needed] 52 1
Friendly 9 1
When words are not enough 0 0
Tool 1 0
Fabulously Optimistic 59 2
Creative 26 28
butthurt 31 2
Racist 14 0
Deus Vult 1 0
"It was Aliens" 16 2
sheeple 12 1
cuck 36 1
it is a mystery 18 0
Old 12 0
M'lady 15 0
Bad Spelling 9 0
WTF am I reading 25 1
Nuke it from orbit 1 0
retadred 159 20
Shit 62 3
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 6 0
Doggy 7 1
Kitty 0 0
Balanced 12 0
covfefe 0 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 4 0
Love! 1 0
Build the Wall! 9 0
Win! 1 0
Yes! 9 0
Disgusting! 4 0
You're Fired! 28 0
:M 31 2
M: 0 0
Gender:
Mudcrab

Morality Games

Arcane, Mudcrab

Morality Games was last seen:
Jul 20, 2017 at 4:48 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)