Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
markec
Last Activity:
Apr 27, 2017 at 8:36 PM
Joined:
Jan 15, 2010
Parrots:
6,042
Kodex Kool Kredits:
3,045
Positive ratings received:
128
Neutral ratings received:
3,311
Negative ratings received:
193

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 7 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 112 9
hopw roewur ne 2,260 463
Brofist 10,507 2,066
Goldfist 5 0
gimme dem dolla bills 5 0
nice 4 0
Dislike 3 0
Up Yours 0 0
Funny 11,212 2,398
rolleyes 5 0
Agree 887 1,018
Disagree 60 14
incline 2,101 238
decline 349 17
Edgy 42 4
meh 115 9
FAKE NEWS 302 6
I found this text to be too long and as such I didn't read it 74 3
Yes 1 0
No 6 0
Rage 1,078 149
Despair 278 32
Thanks! 84 44
Prestigious 306 80
Salute 1,900 342
Interesting 265 92
Informative 658 373
[citation needed] 74 6
Friendly 237 101
When words are not enough 4 0
Tool 2 0
Fabulously Optimistic 203 63
Creative 116 41
butthurt 128 45
Racist 190 7
Deus Vult 106 19
"It was Aliens" 70 7
sheeple 31 3
cuck 175 29
it is a mystery 77 19
Old 65 3
M'lady 14 4
Bad Spelling 17 3
WTF am I reading 1,013 115
Nuke it from orbit 107 0
retadred 228 36
Shit 180 30
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 349 141
Doggy 121 31
Kitty 0 0
Balanced 26 0
Smug 233 20
Yuge! 208 19
Best Deal! 272 31
WTF!? 164 5
Love! 74 3
Build the Wall! 793 140
Win! 173 24
Yes! 265 29
Disgusting! 1,003 100
You're Fired! 105 11
:M 127 5
M: 1 0
Location:
Croatia

markec

Arcane, from Croatia

markec was last seen:
Viewing thread, Apr 27, 2017 at 8:36 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)