Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Lady Error
Joined:
Oct 14, 2012
Parrots:
1,867,527
Kodex Kool Kredits:
1,867,896
Positive ratings received:
242
Neutral ratings received:
1,230
Negative ratings received:
344

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 14 19
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 386 783
hopw roewur ne 255 296
Brofist 13,258 15,008
Goldfist 9 0
gimme dem dolla bills 11 45
nice 41 43
Dislike 0 21
Up Yours 3 48
Funny 4,238 4,991
rolleyes 19 116
Agree 3,480 2,576
Disagree 394 738
incline 701 790
decline 150 179
Edgy 41 216
meh 100 417
FAKE NEWS 145 325
I found this text to be too long and as such I didn't read it 27 48
Yes 28 83
No 32 61
Rage 143 172
Despair 388 182
Thanks! 216 98
Prestigious 250 226
Salute 485 442
Interesting 138 266
Informative 958 1,254
[citation needed] 216 321
Friendly 241 275
When words are not enough 45 24
Tool 5 22
Fabulously Optimistic 459 395
Creative 143 149
butthurt 363 414
Racist 344 145
Deus Vult 68 29
"It was Aliens" 300 128
sheeple 52 109
cuck 158 216
it is a mystery 330 148
Old 88 234
M'lady 61 155
Bad Spelling 60 71
WTF am I reading 175 275
Nuke it from orbit 15 94
retadred 866 467
Shit 589 584
Slurp this person's delicious asshole 24 3
Heresy 9 64
Equip the Ring 1 18
Excited! 282 70
Doggy 133 44
Kitty 33 45
Balanced 128 56
covfefe 71 47
Yuge! 81 43
Best Deal! 92 49
WTF!? 25 43
Love! 12 12
Build the Wall! 197 103
Win! 54 22
Yes! 401 96
Disgusting! 109 100
You're Fired! 21 60
:M 219 71
M: 23 41

Lady Error

Arcane

Let us have a moment of silence Feb 24, 2017


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)