Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Jugashvili
Joined:
Aug 20, 2013
Parrots:
1,457
Kodex Kool Kredits:
1,254
Positive ratings received:
30
Neutral ratings received:
124
Negative ratings received:
44

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 2 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 39 13
hopw roewur ne 51 44
Brofist 4,370 862
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 9 15
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 5 4
Funny 679 128
not sure if serious 0 1
rolleyes 3 3
Agree 157 88
Disagree 19 6
incline 18 10
decline 11 7
Edgy 4 9
meh 6 1
FAKE NEWS 6 7
cool story bro 0 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 0
Whatever shit you posted didn't load 0 1
Yes 28 6
No 7 1
STOP! posting 2 3
Rage 7 0
:( 1 0
Despair 34 2
Thanks! 9 2
Prestigious 57 26
Salute 55 12
Makes you think... 5 5
Interesting 10 0
Informative 73 5
[citation needed] 17 1
Friendly 16 6
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 1 0
When words are not enough 1 0
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 20 9
Creative 44 3
butthurt 47 17
Racist 42 3
Absolutely Haram 0 1
Deus Vult 1 4
"It was Aliens" 11 2
sheeple 1 1
cuck 7 15
it is a mystery 24 2
Old 5 4
M'lady 4 14
Bad Spelling 13 5
WTF am I reading 11 1
Nuke it from orbit 0 3
retadred 14 35
Shit 80 12
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 2
Equip the Ring 0 1
Excited! 6 0
(autism) 3 4
Doggy 7 2
Kitty 1 17
what? 2 1
Hoo 1 32
popamole 1 1
Balanced 9 1
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 4 1
Yuge! 5 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 0 0
Love! 4 0
Build the Wall! 9 0
Win! 2 0
Yes! 20 1
Disgusting! 13 2
You're Fired! 2 0
:M 11 5
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Dec 18, 1920 (Age: 97)
Location:
Georgia, Asia
Occupation:
管官的官

Jugashvili

管官的官, Mudcrab, 97, from Georgia, Asia

Why play blackjack when you can play this? https://cf.geekdo-images.com/images/pic2471504_md.jpg Jan 2, 2018


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)