Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Jugashvili
Joined:
Aug 20, 2013
Parrots:
1,401
Kodex Kool Kredits:
1,221
Positive ratings received:
29
Neutral ratings received:
106
Negative ratings received:
37

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 2 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 34 8
hopw roewur ne 49 34
Brofist 4,311 839
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 8 1
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 5 1
Funny 633 96
rolleyes 3 0
Agree 138 68
Disagree 17 4
incline 16 8
decline 11 2
Edgy 4 6
meh 5 0
FAKE NEWS 5 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 18 4
No 7 0
STOP! posting 2 0
Rage 7 0
:( 0 0
Despair 22 1
Thanks! 7 2
Prestigious 51 17
Salute 51 9
Makes you think... 4 2
Interesting 4 0
Informative 63 4
[citation needed] 17 1
Friendly 5 5
When words are not enough 1 0
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 19 7
Creative 40 3
butthurt 44 15
Racist 35 3
Deus Vult 1 2
"It was Aliens" 11 2
sheeple 1 1
cuck 5 11
it is a mystery 17 2
Old 5 3
M'lady 3 2
Bad Spelling 12 3
WTF am I reading 11 0
Nuke it from orbit 0 0
retadred 14 28
Shit 79 11
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 0 1
Excited! 1 0
(autism) 2 2
Doggy 7 2
Kitty 1 6
what? 1 0
Hoo 1 6
popamole 1 0
Balanced 7 1
covfefe 4 0
Yuge! 3 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 0 0
Love! 4 0
Build the Wall! 9 0
Win! 2 0
Yes! 20 0
Disgusting! 13 0
You're Fired! 2 0
:M 10 5
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Dec 18, 1920 (Age: 97)
Location:
Georgia, Asia
Occupation:
管官的官

Jugashvili

管官的官, Mudcrab, 97, from Georgia, Asia

Why play blackjack when you can play this? https://cf.geekdo-images.com/images/pic2471504_md.jpg Jan 2, 2018


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)