Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Jenkem
Last Activity:
Jul 20, 2018 at 9:55 PM
Joined:
Nov 30, 2016
Parrots:
1,159
Kodex Kool Kredits:
101
Positive ratings received:
60
Neutral ratings received:
431
Negative ratings received:
76

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 28 6
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 65 50
hopw roewur ne 73 49
Brofist 458 213
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 28 9
nice 20 23
thumbs down 2 0
Up Yours 4 6
Cheers!! 6 3
Funny 1,403 201
not sure if serious 5 3
rolleyes 13 24
Agree 593 200
Disagree 103 32
incline 345 151
decline 65 62
Edgy 53 20
meh 22 10
FAKE NEWS 46 16
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 7
Whatever shit you posted didn't load 4 8
Yes 195 109
No 28 35
STOP! posting 4 12
Rage 68 45
:( 3 2
Despair 126 42
Thanks! 29 16
Prestigious 74 7
Salute 78 14
Makes you think... 16 19
Interesting 11 4
Informative 111 23
[citation needed] 55 55
Friendly 83 28
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 3 0
Bro, do you even lift? 5 4
When words are not enough 50 9
Useful 0 4
Fabulously Optimistic 103 48
Creative 51 7
butthurt 72 37
Racist 70 18
Absolutely Haram 4 6
Deus Vult 7 3
"It was Aliens" 15 13
sheeple 3 2
cuck 12 13
it is a mystery 125 36
Old 35 15
M'lady 6 11
Bad Spelling 15 4
WTF am I reading 91 53
Nuke it from orbit 8 4
retadred 168 64
Shit 81 26
quality shit 1 2
Slurp this person's delicious asshole 2 1
Heresy 14 4
Equip the Ring 4 7
Excited! 121 49
(autism) 2 15
Doggy 25 4
Kitty 8 1
what? 8 6
Hoo 6 4
popamole 9 6
Balanced 98 35
PIRACY IS WRONG 11 30
covfefe 4 0
Yuge! 4 0
Best Deal! 8 0
WTF!? 7 0
Love! 1 0
Build the Wall! 4 0
Win! 4 0
Yes! 13 0
Disgusting! 6 0
You're Fired! 7 0
:M 42 4
M: 5 0

Stalkers 1

  1. Wok
Birthday:
November 3
Location:
'`,'`,`',

Jenkem

Arbiter, from '`,'`,`',

doodle doo doodle doo doodle doo doo doo Apr 28, 2018

Jenkem was last seen:
Viewing thread New Vegas 2 even less likely to happen - Todd keeping FO in house, Jul 20, 2018 at 9:55 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)