Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
jcd
Joined:
Jan 4, 2012
Parrots:
10,433
Kodex Kool Kredits:
3,606
Positive ratings received:
166
Neutral ratings received:
65
Negative ratings received:
2,078

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 88 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 425 25
hopw roewur ne 132 0
Brofist 867 349,135
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 0 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 0 0
Funny 1,436 13
not sure if serious 0 0
rolleyes 0 0
Agree 1,098 3
Disagree 116 1
incline 23 0
decline 50 0
Edgy 2 0
meh 66 0
FAKE NEWS 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 4 0
Whatever shit you posted didn't load 3 0
Yes 0 0
No 0 0
STOP! posting 0 0
Rage 60 0
:( 0 0
Despair 85 0
Thanks! 79 0
Prestigious 111 0
Salute 377 18
Makes you think... 1 0
Interesting 26 0
Informative 324 0
[citation needed] 88 0
Friendly 106 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 0 0
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 296 3
Creative 75 0
butthurt 218 66
Racist 2,078 42
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 1 0
"It was Aliens" 45 0
sheeple 19 0
cuck 68 0
it is a mystery 69 0
Old 24 0
M'lady 4 0
Bad Spelling 121 0
WTF am I reading 35 0
Nuke it from orbit 0 0
retadred 289 13
Shit 182 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 45 0
(autism) 0 0
Doggy 35 0
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 1 0
PIRACY IS WRONG 0 0
:M 163 30
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Location:
UNATCO HQ

jcd

Punished JCD, Mudcrab, from UNATCO HQ

Advertising plant Probated

https://codexshoutboxer.herokuapp.com/ Oct 27, 2016


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)