Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
IncendiaryDevice
Last Activity:
Oct 19, 2017 at 9:06 AM
Joined:
Nov 3, 2014
Parrots:
4,128
Kodex Kool Kredits:
336
Positive ratings received:
102
Neutral ratings received:
249
Negative ratings received:
38

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 62 1
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 127 16
hopw roewur ne 249 13
Brofist 1,603 921
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 1 3
nice 12 17
Dislike 0 0
Up Yours 7 4
Funny 813 438
rolleyes 6 12
Agree 620 352
Disagree 109 31
incline 83 49
decline 59 12
Edgy 26 13
meh 29 16
FAKE NEWS 39 8
I found this text to be too long and as such I didn't read it 41 13
Yes 35 37
No 14 12
Rage 61 10
Despair 107 14
Thanks! 53 25
Prestigious 86 11
Salute 112 12
Interesting 45 41
Informative 216 63
[citation needed] 50 32
Friendly 170 27
When words are not enough 9 0
Tool 5 2
Fabulously Optimistic 129 14
Creative 62 23
butthurt 328 47
Racist 38 8
Deus Vult 4 0
"It was Aliens" 38 7
sheeple 21 0
cuck 100 12
it is a mystery 98 53
Old 23 17
M'lady 7 4
Bad Spelling 56 15
WTF am I reading 88 41
Nuke it from orbit 4 4
retadred 485 99
Shit 403 92
Slurp this person's delicious asshole 4 19
Heresy 2 1
Equip the Ring 2 2
Excited! 32 18
Doggy 46 8
Kitty 10 7
Balanced 41 3
covfefe 5 0
Yuge! 6 0
Best Deal! 9 0
WTF!? 11 0
Love! 4 0
Build the Wall! 15 0
Win! 4 0
Yes! 22 0
Disgusting! 26 0
You're Fired! 62 0
:M 95 13
M: 7 0
Gender:
Mudcrab

IncendiaryDevice

Arcane, Mudcrab

31 degrees blazing summer sun yesterday, frozen hail stones this morning. Jun 22, 2017

IncendiaryDevice was last seen:
Oct 19, 2017 at 9:06 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)