Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
GarlandExCon
Last Activity:
Jun 23, 2017 at 9:50 PM
Joined:
May 19, 2014
Parrots:
1,240
Kodex Kool Kredits:
821
Positive ratings received:
35
Neutral ratings received:
244
Negative ratings received:
21

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 3 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 87 0
hopw roewur ne 73 1
Brofist 1,580 68
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 4 0
nice 6 0
Dislike 0 0
Up Yours 1 0
Funny 1,363 137
rolleyes 2 0
Agree 557 64
Disagree 66 6
incline 112 12
decline 30 3
Edgy 8 5
meh 34 0
FAKE NEWS 31 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 27 0
Yes 0 0
No 0 0
Rage 29 6
Despair 60 2
Thanks! 22 15
Prestigious 26 0
Salute 140 12
Interesting 57 2
Informative 299 11
[citation needed] 30 5
Friendly 96 4
When words are not enough 1 0
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 63 1
Creative 25 3
butthurt 45 2
Racist 21 1
Deus Vult 14 1
"It was Aliens" 21 1
sheeple 4 0
cuck 38 2
it is a mystery 60 3
Old 27 1
M'lady 4 0
Bad Spelling 19 1
WTF am I reading 49 7
Nuke it from orbit 2 0
retadred 85 2
Shit 58 0
Slurp this person's delicious asshole 5 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 27 3
Doggy 14 1
Kitty 1 0
Balanced 6 0
covfefe 4 0
Yuge! 12 0
Best Deal! 43 0
WTF!? 7 0
Love! 7 0
Build the Wall! 29 0
Win! 12 0
Yes! 33 0
Disgusting! 23 0
You're Fired! 60 0
:M 31 0
M: 4 0

GarlandExCon

Arcane

GarlandExCon was last seen:
Jun 23, 2017 at 9:50 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)