Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
GarlandExCon
Last Activity:
Jan 22, 2018 at 8:05 PM
Joined:
May 19, 2014
Parrots:
1,831
Kodex Kool Kredits:
821
Positive ratings received:
77
Neutral ratings received:
427
Negative ratings received:
33

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 9 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 100 0
hopw roewur ne 122 1
Brofist 2,063 78
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 6 0
nice 15 0
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 0 0
Funny 2,038 207
rolleyes 5 0
Agree 815 98
Disagree 95 7
incline 168 27
decline 35 5
Edgy 11 8
meh 36 0
FAKE NEWS 46 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 31 0
Whatever shit you posted didn't load 0 1
Yes 51 2
No 6 0
STOP! posting 0 0
Rage 52 6
:( 0 0
Despair 104 8
Thanks! 35 22
Prestigious 57 3
Salute 243 29
Makes you think... 1 0
Interesting 67 2
Informative 470 14
[citation needed] 44 5
Friendly 174 7
When words are not enough 1 0
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 89 2
Creative 36 3
butthurt 50 3
Racist 33 1
Deus Vult 19 1
"It was Aliens" 35 1
sheeple 15 0
cuck 49 3
it is a mystery 92 13
Old 45 1
M'lady 4 0
Bad Spelling 34 1
WTF am I reading 87 16
Nuke it from orbit 5 0
retadred 109 3
Shit 69 0
Slurp this person's delicious asshole 6 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 44 5
Doggy 18 1
Kitty 1 0
Balanced 10 0
covfefe 10 0
Yuge! 16 0
Best Deal! 58 0
WTF!? 8 0
Love! 12 0
Build the Wall! 59 0
Win! 13 0
Yes! 51 0
Disgusting! 50 0
You're Fired! 63 0
:M 51 2
M: 5 0

GarlandExCon

Arcane

GarlandExCon was last seen:
Jan 22, 2018 at 8:05 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)