Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Felix
Last Activity:
Jun 24, 2018 at 6:02 AM
Joined:
Sep 23, 2009
Parrots:
3,140
Kodex Kool Kredits:
239
Positive ratings received:
28
Neutral ratings received:
68
Negative ratings received:
38

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 4 12
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 17 12
hopw roewur ne 7 77
Brofist 872 338
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 3 0
nice 3 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 3 0
Funny 81 320
not sure if serious 2 0
rolleyes 0 0
Agree 192 387
Disagree 20 17
incline 16 110
decline 2 51
Edgy 5 8
meh 3 2
FAKE NEWS 2 29
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 10
Whatever shit you posted didn't load 2 9
Yes 23 52
No 3 0
STOP! posting 1 0
Rage 9 9
:( 0 0
Despair 10 20
Thanks! 3 3
Prestigious 5 18
Salute 22 26
Makes you think... 2 0
Interesting 0 0
Informative 13 11
[citation needed] 20 6
Friendly 12 6
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 4 0
When words are not enough 0 4
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 20 17
Creative 5 4
butthurt 10 13
Racist 37 9
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 3 13
"It was Aliens" 7 8
sheeple 5 4
cuck 6 27
it is a mystery 15 28
Old 3 5
M'lady 4 0
Bad Spelling 3 1
WTF am I reading 5 61
Nuke it from orbit 1 0
retadred 14 71
Shit 20 55
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 2 4
(autism) 0 0
Doggy 8 31
Kitty 3 0
what? 1 0
Hoo 2 0
popamole 1 0
Balanced 8 21
PIRACY IS WRONG 1 0
:M 16 26
M: 0 0
Birthday:
May 29, 1988 (Age: 30)

Felix

Magister, 30

First time twitterdex. Jun 22, 2018 at 4:56 AM

Felix was last seen:
Jun 24, 2018 at 6:02 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)