Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Dexter
Last Activity:
Feb 19, 2018 at 11:07 AM
Joined:
Mar 31, 2011
Parrots:
7,335
Kodex Kool Kredits:
3,620
Positive ratings received:
239
Neutral ratings received:
2,026
Negative ratings received:
162

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 2 1
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 157 342
hopw roewur ne 1,832 741
Brofist 20,352 10,694
Goldfist 5 0
gimme dem dolla bills 17 0
nice 43 0
thumbs down 0 0
Up Yours 8 0
Cheers!! 6 0
Funny 10,263 4,340
rolleyes 59 0
Agree 892 2,011
Disagree 75 289
incline 965 551
decline 297 44
Edgy 20 32
meh 31 31
FAKE NEWS 63 180
I found this text to be too long and as such I didn't read it 119 47
Whatever shit you posted didn't load 22 5
Yes 87 5
No 20 0
STOP! posting 1 0
Rage 506 65
:( 4 0
Despair 334 321
Thanks! 101 35
Prestigious 145 74
Salute 959 583
Makes you think... 32 0
Interesting 112 10
Informative 1,234 345
[citation needed] 45 443
Friendly 163 43
When words are not enough 5 2
Tool 1 0
Fabulously Optimistic 174 132
Creative 101 23
butthurt 112 598
Racist 161 158
Deus Vult 192 61
"It was Aliens" 87 96
sheeple 17 28
cuck 108 54
it is a mystery 127 256
Old 82 319
M'lady 7 1
Bad Spelling 67 48
WTF am I reading 778 39
Nuke it from orbit 140 0
retadred 185 1,138
Shit 192 599
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 263 156
Doggy 80 18
Kitty 8 0
Balanced 75 5
covfefe 230 173
Yuge! 105 50
Best Deal! 79 140
WTF!? 37 1
Love! 27 19
Build the Wall! 536 462
Win! 99 41
Yes! 129 643
Disgusting! 435 227
You're Fired! 49 73
:M 146 221
M: 5 0

Dexter

Arcane

Dexter was last seen:
Viewing thread Kingdom Come: Deliverance RELEASE Thread, Feb 19, 2018 at 11:07 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)