Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Broseph II
Last Activity:
Apr 25, 2017 at 6:39 AM
Joined:
Jan 17, 2016
Parrots:
26
Kodex Kool Kredits:
29
Positive ratings received:
2
Neutral ratings received:
7
Negative ratings received:
5

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 4
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 1 46
hopw roewur ne 5 127
Brofist 37 674
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 0 0
Dislike 0 0
Up Yours 0 0
Funny 30 912
rolleyes 0 0
Agree 10 289
Disagree 0 56
incline 3 207
decline 0 19
Edgy 1 18
meh 0 7
FAKE NEWS 1 149
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 24
Yes 0 0
No 0 10
Rage 1 24
Despair 3 18
Thanks! 0 3
Prestigious 1 35
Salute 6 64
Interesting 0 22
Informative 5 16
[citation needed] 0 19
Friendly 9 29
When words are not enough 0 1
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 12 78
Creative 0 13
butthurt 2 104
Racist 5 31
Deus Vult 5 48
"It was Aliens" 0 27
sheeple 0 5
cuck 2 93
it is a mystery 0 10
Old 0 19
M'lady 0 31
Bad Spelling 0 9
WTF am I reading 0 22
Nuke it from orbit 0 12
retadred 0 152
Shit 3 402
Slurp this person's delicious asshole 0 2
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 5
Excited! 1 9
Doggy 2 3
Kitty 0 0
Balanced 0 3
Smug 2 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 1 0
Yes! 2 0
Disgusting! 2 0
You're Fired! 0 0
:M 2 10
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Location:
Indiana

Broseph II

Educated, Mudcrab, from Indiana

I'm a disgusting racist shitty cuck. Apr 15, 2017

Broseph II was last seen:
Apr 25, 2017 at 6:39 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)