Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Bohrain
Last Activity:
Sep 21, 2017 at 12:43 AM
Joined:
Aug 10, 2016
Parrots:
255
Kodex Kool Kredits:
44
Positive ratings received:
2
Neutral ratings received:
19
Negative ratings received:
8

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 15 0
hopw roewur ne 13 0
Brofist 85 0
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 3 0
Dislike 0 0
Up Yours 0 0
Funny 206 2
rolleyes 0 0
Agree 154 5
Disagree 9 2
incline 14 0
decline 2 0
Edgy 10 0
meh 1 0
FAKE NEWS 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Yes 4 0
No 2 0
Rage 2 0
Despair 16 1
Thanks! 3 0
Prestigious 15 0
Salute 15 0
Interesting 5 0
Informative 21 0
[citation needed] 6 0
Friendly 1 0
When words are not enough 0 0
Tool 2 0
Fabulously Optimistic 11 1
Creative 14 1
butthurt 2 0
Racist 8 0
Deus Vult 0 0
"It was Aliens" 1 0
sheeple 0 0
cuck 3 0
it is a mystery 15 0
Old 3 0
M'lady 1 0
Bad Spelling 2 0
WTF am I reading 10 0
Nuke it from orbit 0 0
retadred 10 0
Shit 9 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 22 0
Doggy 3 0
Kitty 0 0
Balanced 3 1
covfefe 1 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 3 0
Disgusting! 1 0
You're Fired! 1 0
:M 2 0
M: 0 0
Gender:
Mudcrab

Bohrain

Learned, Mudcrab

Bohrain was last seen:
Viewing thread Pillars of Eternity II Fig Update #40: Multiclassing Revisited, Sep 21, 2017 at 12:43 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)