Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Archibald
Last Activity:
Sep 25, 2017 at 4:19 PM
Joined:
Aug 26, 2010
Parrots:
5,059
Kodex Kool Kredits:
2,335
Positive ratings received:
48
Neutral ratings received:
456
Negative ratings received:
42

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 10
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 127 87
hopw roewur ne 23 392
Brofist 3,930 6,963
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 5 0
nice 2 0
Dislike 0 0
Up Yours 0 0
Funny 1,248 5,211
rolleyes 2 0
Agree 1,579 4,361
Disagree 133 240
incline 70 249
decline 25 28
Edgy 4 92
meh 33 81
FAKE NEWS 16 23
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 56
Yes 3 0
No 2 0
Rage 21 53
Despair 82 79
Thanks! 25 132
Prestigious 23 157
Salute 98 357
Interesting 37 159
Informative 166 1,666
[citation needed] 46 97
Friendly 39 78
When words are not enough 0 1
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 86 48
Creative 26 171
butthurt 47 176
Racist 42 19
Deus Vult 9 1
"It was Aliens" 36 72
sheeple 13 3
cuck 25 37
it is a mystery 122 220
Old 3 29
M'lady 1 2
Bad Spelling 13 11
WTF am I reading 15 232
Nuke it from orbit 2 0
retadred 104 704
Shit 49 141
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 33 58
Doggy 12 13
Kitty 0 0
Balanced 21 46
covfefe 43 36
Yuge! 22 54
Best Deal! 70 43
WTF!? 9 115
Love! 5 5
Build the Wall! 92 73
Win! 30 10
Yes! 106 146
Disgusting! 23 60
You're Fired! 42 21
:M 48 40
M: 0 0

Stalking 1

Stalkers 1

Archibald

Arcane

Archibald was last seen:
Viewing forum, Sep 25, 2017 at 4:19 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)