Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Archibald
Last Activity:
Sep 20, 2018 at 8:36 PM
Joined:
Aug 26, 2010
Parrots:
5,689
Kodex Kool Kredits:
2,335
Positive ratings received:
59
Neutral ratings received:
697
Negative ratings received:
46

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 7 41
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 158 180
hopw roewur ne 46 771
Brofist 4,216 8,505
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 9 0
nice 6 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 2 0
Funny 1,409 9,086
not sure if serious 3 0
rolleyes 7 0
Agree 2,004 6,272
Disagree 167 349
incline 127 357
decline 39 43
Edgy 9 163
meh 41 81
FAKE NEWS 35 45
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 6 103
Whatever shit you posted didn't load 2 3
Yes 105 173
No 6 0
STOP! posting 0 0
Rage 26 82
:( 0 0
Despair 121 147
Thanks! 30 212
Prestigious 29 247
Salute 112 480
Makes you think... 13 0
Interesting 49 159
Informative 221 3,123
[citation needed] 54 228
Friendly 56 128
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 1 0
When words are not enough 7 4
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 113 131
Creative 27 254
butthurt 65 274
Racist 46 36
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 11 4
"It was Aliens" 58 175
sheeple 13 5
cuck 61 53
it is a mystery 203 440
Old 6 61
M'lady 4 2
Bad Spelling 18 14
WTF am I reading 33 457
Nuke it from orbit 6 0
retadred 169 1,021
Shit 65 219
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 43 72
(autism) 3 0
Doggy 15 16
Kitty 2 0
what? 0 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 66 85
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 52 45
Yuge! 26 88
Best Deal! 80 50
WTF!? 13 222
Love! 5 8
Build the Wall! 103 81
Win! 34 10
Yes! 147 196
Disgusting! 34 66
You're Fired! 45 26
:M 57 60
M: 0 0

Stalking 1

Stalkers 2

Archibald

Arcane

Archibald was last seen:
Viewing thread, Sep 20, 2018 at 8:36 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)