Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Archibald
Last Activity:
Apr 19, 2018 at 5:02 PM
Joined:
Aug 26, 2010
Parrots:
5,399
Kodex Kool Kredits:
2,335
Positive ratings received:
51
Neutral ratings received:
568
Negative ratings received:
44

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 15
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 147 145
hopw roewur ne 32 639
Brofist 4,057 7,813
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 5 0
nice 6 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 0 0
Funny 1,352 7,308
rolleyes 3 0
Agree 1,784 5,410
Disagree 148 295
incline 117 331
decline 33 36
Edgy 7 131
meh 34 81
FAKE NEWS 21 32
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 76
Whatever shit you posted didn't load 1 2
Yes 51 89
No 4 0
STOP! posting 0 0
Rage 23 74
:( 0 0
Despair 100 115
Thanks! 30 174
Prestigious 27 225
Salute 104 440
Makes you think... 3 0
Interesting 38 159
Informative 209 2,537
[citation needed] 51 156
Friendly 45 112
When words are not enough 5 2
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 104 102
Creative 27 228
butthurt 55 223
Racist 44 25
Deus Vult 10 4
"It was Aliens" 47 126
sheeple 13 5
cuck 46 44
it is a mystery 167 333
Old 3 51
M'lady 2 2
Bad Spelling 16 14
WTF am I reading 23 322
Nuke it from orbit 3 0
retadred 129 818
Shit 54 171
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 41 67
(autism) 0 0
Doggy 14 15
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 51 69
covfefe 49 40
Yuge! 22 70
Best Deal! 71 49
WTF!? 12 185
Love! 5 8
Build the Wall! 100 80
Win! 34 10
Yes! 134 182
Disgusting! 24 65
You're Fired! 43 23
:M 51 53
M: 0 0

Stalking 1

Stalkers 2

Archibald

Arcane

Archibald was last seen:
Apr 19, 2018 at 5:02 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)